Saturday, July 17, 2010

Kayuhan Kesihatan Kuala Krai

Bennar Kayuhan Kesihatan

Peserta kayuhan PK P.Puteh sedang selenggara basikal iaitu sebelum acara kayuhan dilepaskan. Iaitu serami 11 orang semua.




Lokasi di Latar Rek
Tarikh Kayuah 17 Julai 2010. Bermula dari PK Sungai Pas ke Latar Rek. Jarak perjalanan 25.5 km. Peserta dilepaskan bermula jam 9.00am dan sampai pada pukul 10.30am. Penyertaan dari ahli Paspute seramai 4 orang iaitu kbp1,3,5 dan 6. Komen dari ahli, hanya kbp1 dan kbp3 selamat sempai ke latar rek dengan menunggang basikal...2 yang lain sampai dengan menaiki ontone. Perjalanan sungguh mencabar, di mana semua ahli terpaksa mendaki 3 puncak bukit.. bukit pertama dan kedua terpaksa turun dan berjalan bersama basikal. Tidaka dapat digambarkan betapa tingginya..agaknya bukit jeram pasu sama dengan dangkian bukit ketiga di sana. Sebenarnay lokasi kayuhan ini tidak sesuai dan merbahaaya kepada semua paserta kayuhan. Kalau diberi pengikhtirafan dapat 1 bintang. Lain kali boleh mogok kalau pakai trek ini.
Apa yang menjadi perhatian semua peserta kayuhan ini, terdapat 5-7 peserta tokey cina KK berada bersama. Komen...wah sungguh Gah...Power...recing team...agaknya puak labi,kura..kuat sungguh.


Ragam ahli Paspute!!!!



Apa yang direnungkan ........sebelum acara dilepaskan.




Agaknya mikir ado 3 bukit,,,gatih koh naik van?













Lepas gatih ni...naik van pon bahan 2 bungkus nasi.











Yang ni pon gang PPuteh...lepas gatih ni...agaknya baca sikit..pasal bukit tinggi.

1 comment:

  1. Ruginyoo...tokleh gi gatih sekali di k.krai.ado kijo haritu, sepupu nikoh di tganu.
    Tahniah kpd semua ahli kelab yang bersemangat waja menamatkan kayuhan,walaupun ada yg naik ontow.
    takdok cabutan bertuah ke kayuh kali ni?

    p/s : lawa blog design baru ni...

    ReplyDelete